Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

Tjej?

Av Tezz - 19 augusti 2008 21:29

[  ] Du har fler än 10 nagellack.
[  ] Du har en parfym som kostade mer än 500
[  ] Du har eller har haft lösnaglar


Har haft några gånger
[  ] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.
[o] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[o] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[o] Du brukar gå på stan med din mamma
[  ] Du har haft rosa på ditt rum.

Totalt: 3


[o] Du har färgat håret.
[o] Du har slingat håret.
[o] Du har alltid din mobil med dig.
[  ] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[  ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[  ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.
[  ] Du älskar att gå till frisören.
[  ] Du solar hellre än att badar.

Totalt: 3


DU ÄLSKAR:
[  ] Skor
[  ] Färgen rosa
[  ] Shopping
[  ] Dekorationer
[  ] Speglar
[  ] Skolan
[  ] Delfiner
[  ] Disneyfilmer
[o] Ljus
[  ] Blommor
[  ] Mjukisdjur

Totalt: 1


DU SHOPPAR/HAR SHOPPAT PÅ:
[  ] MQ
[  ] Kompaniet
[  ] Victoria's secret
[o] H&M
[  ] Aima
[  ] New Yorker
[o] Gina Tricot
[  ] NK
[  ] Top Gun
[  ] Taily Weijl
[  ] Bijou Birgiette
[  ] City Girl
[  ] Colosseum
[  ] Sisters
[o] Annan affär


Totalt: 3


DU SÄGER OFTA:
[  ] Whatever
[  ] Oh my god!
[o] Vet inte
[  ] Cuite
[  ] Hot
[o] Visst
[o] Säkert
[  ] Ursäkta
[  ] Fabulous
Totalt: 3


DU LÄSER:
[  ] Frida
[  ] Cosmopolitan
[  ] Glamour
[  ] Elle
[  ] Teen Vouge
[  ] Bravo
[  ] Solo
[  ] Wendy
[  ] Bravo girl
[  ] Star Flash
Totalt: 0


DU GILLAR DESSA FILMER:
[  ] Elizabethtown
[  ] Eva och Adam
[  ] Freaky Friday
[  ] Ciao Bella
[  ] A Walk To Remember
[  ] Sweet Home Alabalma
[  ] Where The Heart Is
[  ] Just My luck
[  ] John Tucker Must Die
[  ] The Holiday
[  ] Girls United
[  ] How To Lose a Guy In 10 Days
[  ] The Hot Chick
[  ] My Girl
Totalt: 0


DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[  ] Lost
[  ] Top Model
[  ] Projekt Runway
[  ] Desperate Housewives
[  ] The Simple Life
[o] Men In Trees
[  ] 8th & Ocean
[  ] Grey's Anatomy
[  ] The OC
[  ] Laguna Beach/The Hills
[  ] Nip/Tuck
[  ] Gilmore Girls
[  ] One Three Hill
[o] Heroes
Totalt: 2


DU TYCKER ÄR BRA:
[  ] Paris Hilton
[  ] Jessica Simpson
[  ] Mariah Carey
[  ] J-Lo
[  ] Britney Spears
[  ] Beyonce Knowles
[  ] Christina Aguilera
[  ] Hilary Duff
[  ] Lindsay Lohan
[  ] Gwen Stefani

Totalt: 0


Totalt: 15


Får du 0-20: Är du verkligen en tjej???
Får du 20-30: Pojkaktig tjej.
Får du 30-40: Rätt så tjejig.
Får du: 40-50: Du är en tjej!
Får du: 50-60: Du är riktigt flickig.


Mitt resultat: Är du verkligen en tjej? Ja, visst fan är jag det! Sådana här "tester" är definitivt inte mycket att hänga i julgranen. Men kul ändå att göra dem. Fråga är om man är en "fluff" eller inte en "fluff". Jag sätter mig själv i den senare.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezz - 15 juni 2010 16:20

Bloggen är mer eller mindre nedlagd.. orkar inte skriva, har inte så mycket att skriva om. Gör dock en liten uppdatering av mitt liv nu. Kanske kommer det något mer inlägg någon mer gång, senare, vem vet...   Har nu jobbat som förskollärare i någ...

Av Tezz - 9 april 2010 13:56

Påsken tillbringades uppe i Hälsingland, lördagen och söndagen tillbringades i skidbacken i Hassela. För mig var det första gången som jag åkte utför. Klantig som jag är, så lyckades jag ju ramla i liften innan den kommit upp till toppen och den enda...

fix

Av Tezz - 20 mars 2010 17:45


N är inne i stan med en kompis. Jag var hemma själv och hade långtråkigt. Satte på lite musik, som råkade bli Alice in Chains. Kom då att tänka på den målning som Niklas gjorde då vi gick en bildkurs under lärarutbildningen föreställande Alice in Cha...

Av Tezz - 4 mars 2010 20:48

Snart är även den här arbetsveckan slut. Dagarna tickar på som aldrig förr! Känns som om arbetsveckan i princip består av två dagar, måndag sen fredag. När man har roligt så går tiden fort... Eller nått. Jag har roligt på jobbet visst, men det är ant...

Av Tezz - 2 mars 2010 18:07

Jag har kontrollerat flera gånger, läst flera gånger, jag kan bara konstatera att det är sant, betyget på uppsatsen har inte ändrats, samma bokstav står kvar! Underbart! Nu kan jag äntligen skicka in papperna för ansökan om examen! För ca ett år...

Ovido - Quiz & Flashcards