Alla inlägg under juni 2009

Av Tezz - 25 juni 2009 11:26

Väskorna står nästan färdigpackade. Imorgon bär det av till Vagnhärad/Trosa. Dags att springa stadsloppet! På  lördag bär det av mot Danmark och Roskildefestivalen! 

Av Tezz - 23 juni 2009 18:35

Kunde inte ha tajmat in min semester bättre. Helt lagom till det fina vädret. Igår kom N´s systerdotter hem till oss och ska stanna tills imorgon. Dagen har spenderats på stranden. Flera dopp blev det, riktigt skönt! Nu på kvällen grillade vi och satt ute på balkongen och åt. Mysigt!

Av Tezz - 23 juni 2009 18:32

Första semesterdagen, midsommar, spenderades mestadels hemma med Niklas + en kompis till honom. Men förutom detta så tog vi våra brädor och åkte en liten runda. Jag har knappt stått på longboard de senaste åren, men attans vad kul det var! Blev även årets första dopp! Precis så ska en semester starta, perfekt!

Av Tezz - 17 juni 2009 17:22

Det blev en vända i spåret igår trots allt.. Trodde inte jag skulle orka, men jag pallrade mig ut och sen gick det riktigt bra! Första varvet var segt, men i andra varvet kom jag in i rätt andning och det kändes riktigt bra!


Nu är jag barnvakt åt min systers barn. Sitter och tittar på lilla spöket laban. Är så trött efter att att ha jobbat, så jag orkar inte roa dem på annat sätt. Men en liten stund var vi ute i det fina vädret i alla fall. Ska laga lite mat till oss alldeles strax. Köttbullar och makaroner. Inget avancerat, men garanterat uppskattat.  

Av Tezz - 16 juni 2009 17:40

Sitter och försöker få ork att ta mig ur soffan, sätta på mig mina joggkläder och ge mig ut i spåret... Jag är helt slut. Uppe sen 5, jobbat. Känner att jag verkligen borde ut, snart är det dags för stadslopp och jag har inte tränat så mycket som jag borde... Hur ska det gå?

Av Tezz - 15 juni 2009 18:55

Idag var vi och inhandalde ett tält. Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills det bär av till Roskilde! Nice!

Av Tezz - 11 juni 2009 19:20

Har precis kommit tillbaka från en joggingrunda... Jag brukar springa 1 varv runt en viss slinga, idag orkade jag 2! Vilket innebär ca 1 mil! Stadsloppet är 8,9 km så nu känns det som att man definitivt kommer orka! Woohoo!!! =) 

Av Tezz - 11 juni 2009 16:44

Försöker hitta orken till att ut och springa. Hade tänkt mig stenhård träning den här veckan, men när jag har kommit hem från jobbet har jag varit helt slut och har inte orkat annat än att ligga i soffan. Var ute och gick en promenad i förrgår, tvingade mig ut, orkade knappt gå. Tur dock att man har ett jobb där man rör på sig hela dagen! Men det hjälps inte, jag måste ut och springa, det är ju inte långt kvar till stadsloppet nu... hua! kommer jag orka?



Ovido - Quiz & Flashcards