Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

plugg

Av Tezz - 15 januari 2010 12:11

Sitter i skolan och pluggar, skriver på den den examinationen som jag har haft eftersläpande i några månader nu. Har bara några rader kvar att skriva nu. Borde ha åkt in och satt mig här i skolan och skrivit för länge sedan. Går mycket lättare att skriva här, får mycket mer gjort här än hemma där det ständigt dyker upp andra saker att ta tag i. Ska förhoppningsvis vara klar med den här om någon timme. Sen ska jag fokusera lite på det jag behöver fixa med på min c-uppsats. Kommer antagligen inte bli klar med allt idag. Men i början av nästa vecka, då ska allt skolarbete vara inskickat och förhoppningsvis godkänt! Äntligen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezz - 15 juni 2010 16:20

Bloggen är mer eller mindre nedlagd.. orkar inte skriva, har inte så mycket att skriva om. Gör dock en liten uppdatering av mitt liv nu. Kanske kommer det något mer inlägg någon mer gång, senare, vem vet...   Har nu jobbat som förskollärare i någ...

Av Tezz - 9 april 2010 13:56

Påsken tillbringades uppe i Hälsingland, lördagen och söndagen tillbringades i skidbacken i Hassela. För mig var det första gången som jag åkte utför. Klantig som jag är, så lyckades jag ju ramla i liften innan den kommit upp till toppen och den enda...

fix

Av Tezz - 20 mars 2010 17:45


N är inne i stan med en kompis. Jag var hemma själv och hade långtråkigt. Satte på lite musik, som råkade bli Alice in Chains. Kom då att tänka på den målning som Niklas gjorde då vi gick en bildkurs under lärarutbildningen föreställande Alice in Cha...

Av Tezz - 4 mars 2010 20:48

Snart är även den här arbetsveckan slut. Dagarna tickar på som aldrig förr! Känns som om arbetsveckan i princip består av två dagar, måndag sen fredag. När man har roligt så går tiden fort... Eller nått. Jag har roligt på jobbet visst, men det är ant...

Av Tezz - 2 mars 2010 18:07

Jag har kontrollerat flera gånger, läst flera gånger, jag kan bara konstatera att det är sant, betyget på uppsatsen har inte ändrats, samma bokstav står kvar! Underbart! Nu kan jag äntligen skicka in papperna för ansökan om examen! För ca ett år...

Skapa flashcards