Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Tezz - 24 augusti 2008 21:58

Imorgon börjar skolan igen. Börjar inte förrän kl 1, så jag får sovmorgon. Skönt! Men ska inte sova allt för länge. Innan skolan tänkte jag se till att gå in till Farsta c och handla de saker jag har på min "inför-skola-lista". En filofax och några anteckningsblock. Filofaxen står högt på min lista nu. Just nu har jag några kom-ihåg-lappar som ligger här och var, inte någon vidare ordning.  Jag är mycket medveten om att jag skulle kunna anteckna allt i kalendern i mobilen, eller i min dator som jag ändå oftast har framför mig... Men föredrar att ha en filofax. Är ju inte alltid datorn är med, mobilen funkar, men pratar man med någon och samtidigt behöver kolla upp kalendern så är det smidigare om man kan ha den framför sig...  Vill ha en filofax som dessutom kan rymma några av mina kort, campuskort, bibliotekskort, bl. a.

 

Har nu dessutom fått svar på min anndra anons jag svarade på, så alla böcker till den här kursen är nu ordnade. Skönt att ha varit ute i god tid för en gång skull! 







Ovido - Quiz & Flashcards