Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Tezz - 21 augusti 2008 13:55

Är nu hemma hos mina föräldrar i Vagnhärad och tar det lugnt. Igår kväll gick jag över till Carolina, deras granne, och tittade på 3 st två-veckors kattbebisar. Så himla söta! En helsvart, en helgrå och en med lite av varje... De kravlade runt inne i hennes garderob och pep sina små kattungepip... Glömde ta med mig kameran in, så det blev inga bilder.


Kom precis hem från min mammas jobb, de stänger om ca en månad så skåpen ska rensas ut på saker. Hittade lite mappar, pärmar och lite annat smått och gott som kan vara bra att ha. Saker som kanske kan hjälpa mig att organisera mina skolsaker. Alla papper är just nu i en enda röra, vissa inslängda i några pärmar, men dessa skulle verkligen behövas gå igenom och struktureras upp. Lika bra att börja nu, det kommer jag ju bli en hel del till.. Förutom dessa "kontorsprylar" hittade jag även ett tårtfat. Kan ju alltid vara bra att ha! Äger inget nu och ska man ha kalas så ska man ju ha tårta och då kan det komma till användning! 

Ovido - Quiz & Flashcards