Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Tezz - 20 augusti 2008 11:08

... så skönt! I måndags åkte jag till Södertälje och hälsade på Melissa och lilla Freja igen.

Igår var jag barnvakt åt Ella, min systerdotter. Det var dags för Jacob, systerson, att skolas in på sitt nya dagis, där även Ella ska börja snart.

Idag är det mina föräldrars tur att vara barnvakt, sedan följer jag med dem ner till Vagnhärad och spenderar några semesterdagar där nere. Har inte varit där nere så mycket nu, så det ska bli kul att komma ner igen. Kanske gå över till deras granne och titta på deras kattungar, Virus syskonbarn. Och nej, inga mer katter för vår del! 3 räcker gott och väl! Virus kan nästan räknas som två ibland... Skulle man dela Felix i två och dela virus temperament i två och lägga ihop dessa så skulle man nog kunna få ihop en katt till. Nästan i alla fall...


Busungen Ella gungar på sin "gungälg". 


Ovido - Quiz & Flashcards