Alla inlägg under februari 2010

Av Tezz - 17 februari 2010 19:32

Idag kom mailet... Min c-uppsats är godkänd!!! betyget vet jag inte än dock =/ inte för att det spelar så stor roll. Hoppas bara att det blir inrapporterat snart så att man kan ansöka om sin examen och få på papper att man äntligen är klar!


Niklas uppsats blev också godkänd. Känns som om man borde fira nu, vill fira. Men idag är jag alldeles för trött.. Hade tänkt äta något gott idag, men även det är jag för trött för. orkar inte ta något beslut, är inte speciellt sugen på något heller. Skulle vilja ha en stor godispåse framför mig nu, men har bestämt mig för att låta bli alla sötsaker nu, åtminstone i veckorna... är dessutom för trött för att gå upp och handla... Så det blir väl bara en vanlig kväll, hemma i soffan, äta några trista knäckebrödsmackor och titta på tråkigt OS...Nåväl. Firandet får bli någon annan dag...

Av Tezz - 5 februari 2010 15:53

Slutade jobbet klockan ett idag. Riktigt skönt. Vad som är mindre skönt/roligt är att det känns som om jag håller på att bli sjuk. Kroppen små-värker och jag känner mig allmänt ruggig i kroppen. Har inte så jättemycket ork och energi. Mina kollegor påpekade dessutom att jag såg hängig ut idag. Inte konstigt om man blir sjuk nu när man precis börjat jobba med barn... har liksom bara gått och väntat på att jag ska dra på mig nått. Skönt att det är helg nu i alla fall. Ska vila och försöka proppa i mig en massa vitaminer och sånt och hoppas på att inte bli sämre. 

Av Tezz - 3 februari 2010 17:18

...så snabbt. Har nu arbetat en och en halv vecka. Börjar få in rutinerna något sånär på jobbet. Trött är jag när jag kommer hem, men inte så farligt som jag hade räknat med. Är inte tröttare än när jag arbetade på posten, då man var väldigt fysiskt trött. Nu sitter den mesta tröttheten i huvudet. Allt stoj, alla intryck, alla tankar... Men det är helt ok. Jag känner att jag har kommit till ett bra ställe. Kunniga och trevliga arbetskamrater som förstår mina tankar och en massa underbara barn!   

Skapa flashcards