Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

Veckan...

Av Tezz - 22 mars 2008 08:03

Jag har haft mycket nu, mycket plugg och på det har jag jobbat två dagar. Borde inte ha jobbat med allt skolgrejs jag har, men jag behöver pengar. Har därför inte tränat något den här veckan heller! Det tar för mycket tid. Men jag har ju rört på mig i alla fall. När jag var i Linköping var vi ute och gick en massa och på jobbet sitter man ju inte direkt still. Lite svårt att sitta om man ska springa runt i trappor och dela ut post... Så detta fick bli min träning den här veckan. 


Igår var vi hemma hos min syster och firade min systerdotter Ella som fyllde 1 år i onsdags. Hon reser sig mot möbler och går när man håller i henne. Men igår, mitt under paketöppningen ställer hon sig för första gången upp mitt på golvet!  Det var kul att få vara med och se! 

 
 
vampireslave

vampireslave

23 mars 2008 08:34

vad kul! ett sånt där moment när hon glömmer bort vad hon egentligen gör och bara gör det.. =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezz - 15 juni 2010 16:20

Bloggen är mer eller mindre nedlagd.. orkar inte skriva, har inte så mycket att skriva om. Gör dock en liten uppdatering av mitt liv nu. Kanske kommer det något mer inlägg någon mer gång, senare, vem vet...   Har nu jobbat som förskollärare i någ...

Av Tezz - 9 april 2010 13:56

Påsken tillbringades uppe i Hälsingland, lördagen och söndagen tillbringades i skidbacken i Hassela. För mig var det första gången som jag åkte utför. Klantig som jag är, så lyckades jag ju ramla i liften innan den kommit upp till toppen och den enda...

fix

Av Tezz - 20 mars 2010 17:45


N är inne i stan med en kompis. Jag var hemma själv och hade långtråkigt. Satte på lite musik, som råkade bli Alice in Chains. Kom då att tänka på den målning som Niklas gjorde då vi gick en bildkurs under lärarutbildningen föreställande Alice in Cha...

Av Tezz - 4 mars 2010 20:48

Snart är även den här arbetsveckan slut. Dagarna tickar på som aldrig förr! Känns som om arbetsveckan i princip består av två dagar, måndag sen fredag. När man har roligt så går tiden fort... Eller nått. Jag har roligt på jobbet visst, men det är ant...

Av Tezz - 2 mars 2010 18:07

Jag har kontrollerat flera gånger, läst flera gånger, jag kan bara konstatera att det är sant, betyget på uppsatsen har inte ändrats, samma bokstav står kvar! Underbart! Nu kan jag äntligen skicka in papperna för ansökan om examen! För ca ett år...

Ovido - Quiz & Flashcards