Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Tezz - 27 mars 2008 20:18

så nu är det ca bara en sida kvar att få ihop på tentan. 200-300 ord si sådär... Har suttit hela dagen, sedan halv 7 i morse. Ganska slut i huvudet, ganska trött att stirra på den här datorskärmen med andra ord. Just nu är det total stopp igen! Verkar som om huvudet fungerar bäst på morgonen. Har lust att skita i det här nu, göra något annat resten av kvällen, skulle jag nog behöva. Men! Den ska in i morgon kl 4, är osäker på om jag kan offra dessa timmar i kväll. Hade jag haft ytterligare en dag på mig, vilket jag skulle behöva, skulle det vara lugnt. Men så är icke fallet. I övrigt är jag inte särskilt nöjd med det jag hittills fått ihop. En hel del justeringar lär behövas, vilket jag säkerligen behöver en hel del tid för! 

Efter detta har jag i alla fall en skolfri helg att se fram emot! Koppla av är vad jag då ska göra! 

Ovido - Quiz & Flashcards