Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Tezz - 11 mars 2008 15:10

men katter är banne mig härliga djur! Ligger i sängen med datorn framför mig. En liten Virus kommer och lägger sig på mina ben... Efter ytterligare ett litet tag hoppar Zelda upp i sängen, lägger sig efter ett litet tag på min rygg! Med två katter låg jag här framför datorn. Lyckades få en bild, tagen med datorn innan telefonen ringde och förstörde.. Felringning såklart! 


 Jag, Zelda och Virus

Av Tezz - 11 mars 2008 14:49

Har klarat mig utan att jobba extra hittills när jag har pluggat (1 1/2 år), förutom jullov och sommarlov. Imorgon ska jag bryta det här. Känner hur det tryter i kassan... Sparkontot är tömt, jag behöver extra pengar, inte kul att jämt behöva snåla... Mitt postkontor som jag har arbetat på i 5 år flyttade i fredags. Imorgon blir första dagen på det nya stället. En bit längre att ta sig, måste byta och ta en buss också... Tar dock inte så mycket längre tid.. 7 min cirkus. Spännande att se hur det nya stället ser ut. Längtar dock inte. Men det blir skönt när pengarna hamnar på kontot sen, ska kanske arbeta några dagar nästa vecka också....Så lite pengar skramlar man väl ihop...   

Av Tezz - 11 mars 2008 14:43

när man har en ny dammsugare. Den suger inte lika bra som en vanlig, men den är perfekt till det ändamål jag ville ha den. Gick och småstädade lite igår, kattsand och katthår... Det finns det gott om när man har tre katter... Har småstädat lite idag. Det går så lätt när man slipper släpa fram det andra schabraket. Nu ska det banne mig jämt vara fint och städat här hemma! Tror jag ja... om ett tag har jag väl tröttnat.... 





Ovido - Quiz & Flashcards