Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Tezz - 12 mars 2008 23:17

....är den bok jag läser för tillfället. Boken är på 630 sidor, ska dock bara läsa ca 170 av dessa. Började igår, måste bli klar idag, eller imorgon bitti.... Sitter och intensiv läser. Går ganska bra för en gångs skull. Kan fokusera. Av de hundra sidor jag hade kvar att ta mig igenom idag så är det nu bara 40 kvar. Räknar med att vara klar senast kl 1.... Vi får hoppas på att jag pallrar... Imorgon måste jag börja med bok nummer 2, Dewey... Annars spricker min tidsplanering och det är inte bra. tajt med tid...

Av Tezz - 12 mars 2008 16:01

Idag gick jag upp 10 över 5. Dags att släpa sig till jobbet. Det gick helt ok. Var inte så farligt. Ingen reklam att dela ut idag, då brukar det vara lugnt. 


Nu är jag  jättetrött... Har 100 sidor jag måste försöka läsa tills imorgon. Urk! Skulle nog behöva sova ett litet tag först. Känns som det kommer bli svårt att fokusera.... Men jag måste! Har två böcker som måste bli klara tills på måndag och i helgen ska jag till Linköping och hälsa på min bror. vill inte behöva ha en massa att läsa när jag är där. bara att bita ihop och kämpa på. Träning kan jag nog tyvärr glömma den här veckan. 3 timmar går bort då, 3 timmars läsning är många sidor! Jag behöver all tid jag kan få... Frustrerande! Vill träna, särskilt nu när jag har nya skydd! Men skolan går före. Får ta en promenad eller joggingtur istället, kanske... 

Ovido - Quiz & Flashcards