Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Tezz - 6 mars 2008 21:38

Hittills har det gått bra den här veckan med att ätandet. Har inte hoppat över en endaste måltid! Har inte ätit något godis, trots att jag varit riktigt sugen. Har tränat en gång, ska träna imorgon igen. En ganska bra vecka än så länge. Ska se till att fortsätta i samma stil. Försöka se till att träna åtminstone en dag till i veckan, om inte kickboxning, så en promenad- eller joggingtur. 

  

Av Tezz - 6 mars 2008 21:13

Idag var jag på en föreläsning om Foucault. Föreläsaren tydliggjorde litteraturen på ett väldigt bra sätt och han var lättsam att lyssna på. Skönt! Nu känns det som om jag har lite koll på boken jag håller på och läser i alla fall. Jag är inte helt borta längre. Jag tycker till och med det känns intressant, synd bara att man läser under press och stress. Lättare om man skulle gjort det på eget initiativ. Även intressanta saker blir jobbiga då man "måste". 



Ovido - Quiz & Flashcards