Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Tezz - 2 mars 2008 21:56

Min första vecka i mitt nya hälsosamma liv har väl gått sådär...

Har lyckats äta frukost varje dag, har väl ätit ganska regelbundet också. Nyttig mat däremot, njae. Har blivit en hel del skräpmat och en hel del öl. Vad som däremot har gått riktigt bra är att inte äta godis, vilket var det jag först tänkte bättra mig på! Har inte ätit något godis på hela veckan, trots att jag varit riktigt sugen!


Jag och fyllemat...En riktigt god nachotallrik


Av Tezz - 2 mars 2008 21:40

Har blivit mycket festande den senaste tiden... Blev utgång igår igen.

Var först hemma hos Oskar och Sofia, drack lite vin. Åkte sedan in till Söder och Spoon där vi mötte upp Björn. Åkte efter detta vidare till Debaser Slussen.


 Ett par bilder från kvällen... Skål!



 

Av Tezz - 2 mars 2008 21:31


Mina t-shirtar jag fick i fredags (bilder från loserkids.com)

Ovido - Quiz & Flashcards