Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Tröttheten tog överhanden...

Av Tezz - 13 mars 2008 08:03

Jag hann inte läsa så långt jag tänkte jag skulle igår. Märkte hur jag blev mer ofokuserad. Tog en kort uppehåll i läsandet, lutade tillbaka huvudet, blundade bara till lite, vilade ögonen efter all läsning. Två timmar senare vaknade jag, sittandes i soffan med handen på boken och den sida jag senast höll på att läsa. Klockan var då halv 2, 30 sidor kvar i boken att läsa. Jag gick och lade mig. Ställde klockan på halv 6. Kvart i 6 gick jag upp i morse. Fortsatte att läsa. Nu har jag läst de sidorna jag skulle. Jag ligger i fas med min planering! Om en halvtimme ska jag iväg på basgruppsdag. När jag kommer hem är det 80 -100 sidor Dewey som gäller! 

 
 
vampireslave

vampireslave

13 mars 2008 08:49

jag är riktigt imponerad över hur du kämpar på! och vilken press du sätter på dig själv. fy för att ha det där hängande samvetet över sig hela tiden... brrr! funkar tidsplaneringen bra? känns det bättre nu än förra gångerna? håller alla tummar jag har för att det ska gå bra och inte köra ihop sig på slutet! =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezz - 15 juni 2010 16:20

Bloggen är mer eller mindre nedlagd.. orkar inte skriva, har inte så mycket att skriva om. Gör dock en liten uppdatering av mitt liv nu. Kanske kommer det något mer inlägg någon mer gång, senare, vem vet...   Har nu jobbat som förskollärare i någ...

Av Tezz - 9 april 2010 13:56

Påsken tillbringades uppe i Hälsingland, lördagen och söndagen tillbringades i skidbacken i Hassela. För mig var det första gången som jag åkte utför. Klantig som jag är, så lyckades jag ju ramla i liften innan den kommit upp till toppen och den enda...

fix

Av Tezz - 20 mars 2010 17:45


N är inne i stan med en kompis. Jag var hemma själv och hade långtråkigt. Satte på lite musik, som råkade bli Alice in Chains. Kom då att tänka på den målning som Niklas gjorde då vi gick en bildkurs under lärarutbildningen föreställande Alice in Cha...

Av Tezz - 4 mars 2010 20:48

Snart är även den här arbetsveckan slut. Dagarna tickar på som aldrig förr! Känns som om arbetsveckan i princip består av två dagar, måndag sen fredag. När man har roligt så går tiden fort... Eller nått. Jag har roligt på jobbet visst, men det är ant...

Av Tezz - 2 mars 2010 18:07

Jag har kontrollerat flera gånger, läst flera gånger, jag kan bara konstatera att det är sant, betyget på uppsatsen har inte ändrats, samma bokstav står kvar! Underbart! Nu kan jag äntligen skicka in papperna för ansökan om examen! För ca ett år...

Ovido - Quiz & Flashcards