Alla inlägg den 10 september 2008

Av Tezz - 10 september 2008 16:39

Har konstaterat att det är bra för vårat hem att jag pluggar. Ska jag plugga behöva jag ordning omkring mig, har svårt att koncentrera mig annars. Och det är roligare att få fint hemma än att sitta och läsa en massa litteratur man är tvungen att läsa, hur intressant den än kan vara... Blev att jag städade lite här hemma idag också, innan jag satte mig och läste en liten stund innan jag skulle iväg och träffa min handledare.

Hos min handledare pratade vi om vad de sysslade med i matten nu, och vad mina pass antagligen kommer att handla om när jag är där. Ska ha minst 2 mattelektioner när jag har min prakitk. 


Efter mötet med handledaren åkte jag iväg till Haninge och hämtade mitt pass. Bilden kunde väl ha varit bättre... Men så är det väl alltid... Eller? Nu har jag i a f mitt pass!  


Kvällen ska spenderas i min kurslitteratur. Inga undanflykter. Bara att bita ihop och ta tag i det. kl. 9 ska jag dock ta en paus. Då är det Heroes på TV, enda programmet jag verkligen följer... 



Ovido - Quiz & Flashcards