Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Tezz - 28 juni 2008 10:05

Min nya "hobby". Tänkte först att det lät trisst inte alls min grej. Nu är jag fast. Man skapar en by, bygger upp den, skapar trupper, för att kanske senare anfalla andra... Det är faktiskt kul att se sin lilla by växa. tribalwars.se

Av Tezz - 28 juni 2008 01:56

Är man uppvuxen på en liten ort så finns det inte så många ställen att gå ut på. Det finns ett enstaka, och en gång varje år så brukar det hända att väldigt många människor återvänder till det här stället för att gå ut och festa och ha kul. Brukade är nog rätta ordet. Med årens gång har man upptäckt att det är allt färre ansikten man har kännt igen. Dock har man kvar de gamla minnena från tiden då man kände, eller åtminstone kände igen de som bodde här och som gick ut och vilka man hade kul tillsammans med... Inatt insåg jag att jag nog har blivit ganska gammal. Några få bekanta ansikten stötte jag på. Men kul? Nejdå. Tror nog detta är ett avslutat kapitel. Bättre och roligare ställen finns, det var personerna som var där en gång i tiden som gjorde det till något roligt. Dags att gå vidare. De gamla minnena ska dock få finnas kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards