Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Tullen - no more

Av Tezz - 28 juni 2008 01:56

Är man uppvuxen på en liten ort så finns det inte så många ställen att gå ut på. Det finns ett enstaka, och en gång varje år så brukar det hända att väldigt många människor återvänder till det här stället för att gå ut och festa och ha kul. Brukade är nog rätta ordet. Med årens gång har man upptäckt att det är allt färre ansikten man har kännt igen. Dock har man kvar de gamla minnena från tiden då man kände, eller åtminstone kände igen de som bodde här och som gick ut och vilka man hade kul tillsammans med... Inatt insåg jag att jag nog har blivit ganska gammal. Några få bekanta ansikten stötte jag på. Men kul? Nejdå. Tror nog detta är ett avslutat kapitel. Bättre och roligare ställen finns, det var personerna som var där en gång i tiden som gjorde det till något roligt. Dags att gå vidare. De gamla minnena ska dock få finnas kvar.

 
 
Anna

Anna

29 juni 2008 19:45

Då ska jag inte vara ledsen att det inte blev Tullen iår för min del då....
Kram

http://anderssonlindstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezz - 15 juni 2010 16:20

Bloggen är mer eller mindre nedlagd.. orkar inte skriva, har inte så mycket att skriva om. Gör dock en liten uppdatering av mitt liv nu. Kanske kommer det något mer inlägg någon mer gång, senare, vem vet...   Har nu jobbat som förskollärare i någ...

Av Tezz - 9 april 2010 13:56

Påsken tillbringades uppe i Hälsingland, lördagen och söndagen tillbringades i skidbacken i Hassela. För mig var det första gången som jag åkte utför. Klantig som jag är, så lyckades jag ju ramla i liften innan den kommit upp till toppen och den enda...

fix

Av Tezz - 20 mars 2010 17:45


N är inne i stan med en kompis. Jag var hemma själv och hade långtråkigt. Satte på lite musik, som råkade bli Alice in Chains. Kom då att tänka på den målning som Niklas gjorde då vi gick en bildkurs under lärarutbildningen föreställande Alice in Cha...

Av Tezz - 4 mars 2010 20:48

Snart är även den här arbetsveckan slut. Dagarna tickar på som aldrig förr! Känns som om arbetsveckan i princip består av två dagar, måndag sen fredag. När man har roligt så går tiden fort... Eller nått. Jag har roligt på jobbet visst, men det är ant...

Av Tezz - 2 mars 2010 18:07

Jag har kontrollerat flera gånger, läst flera gånger, jag kan bara konstatera att det är sant, betyget på uppsatsen har inte ändrats, samma bokstav står kvar! Underbart! Nu kan jag äntligen skicka in papperna för ansökan om examen! För ca ett år...

Ovido - Quiz & Flashcards