Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Tezz - 5 juni 2008 10:51

Jag satt uppe hela natten och skrev på tentan. Kl halv 6 då Christian gick upp, så gick jag och la mig. Dock bara för en timmes sömn. Sen var det dags att skriva igen. Nu sitter jag i skolan och har precis skrivit ut texten. Vet inte om jag är speciellt nöjd, den känns ganska dålig faktiskt.

Men just nu struntar jag i det. För nu ska jag vara ledig!!!


Ska snart åka iväg på studentfirande. Nu är det dags för Christians bror att springa ut. Får se hur denna kväll blir, med tanke på hur lite sömn jag fått så lär jag inte behöva dricka särskilt mycket ikväll innan jag känner av det. Dricka kommer jag ändå göra. Ikväll ska jag fira. En jobbig termin är äntligen slut!!!

Av Tezz - 5 juni 2008 01:29

Klockan är nu halv två på natten och jag är fortfarande långt ifrån klar med min tenta. Har suttit med denna sedan 7 igår morse! I 19 timmar, med undantag från några pauser, en del besök på diverse sidor på internet och så... Jag är helt slut. Men nu ska jag sitta här tills den är klar! Så är det bara. 

Risk finns dock att jag somnar över tangentbordet.  

Ovido - Quiz & Flashcards