Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Tezz - 18 juni 2008 19:27

Har återigen varit dålig på att uppdatera här. Anledningen till det är att jag har varit för trött och upptagen. Började jobba förra veckan igen. Har jobbat över alla dagar förutom förra måndagen och idag. Har känts som om jag inte gjort annat än att jobba, äta, sova. Trisst, men roligare sen när pengarna kommer. Det är ju ändå bara i sommar och en del semester ska man ju ha också... 


Fick igår besked om den sista tentan jag kämpade med. Jag klarade den! Fick godkänt och jag är supernöjd! Kunde verkligen inte förvänta mig något annat, det min lärare kommenterade på var jag fullt medveten om, inget konstigt. Klarade den jobbigaste terminen av dem alla utan en endaste rest, klarade alla tentor! Skönt!


Idag fick jag ett paket med posten. Min nya mobil om jag beställde i måndags. Min gamla gick sönder, trisst, men samtidigt har jag en mycket bättre nu. Kul! 5 mpix kamera och gps... Yey!


Nåväl, har inget intressant att skriva om, så... Uppdaterar väl mer någon annan gång.  


  





Ovido - Quiz & Flashcards