Alla inlägg den 17 april 2008

Av Tezz - 17 april 2008 15:18

Den här veckan har jag varit jätteduktig med pluggandet! Har traglat mig igenom Vygotskij på några dagar. Det var tungt och jobbigt, men jag har läst och jag tror t o m jag har förstått en del. Jag är helt slut i huvudet efter att ha sträckläst flera timmar i rad, dagar i rad. Idag ska jag ge mig på Skinner. Ligger efter med den boken. Har inte orkat ta tag i det än. Jobbigt att ge sig på en ny bok efter att ha läst en annan så intensivt. Men det måste göras, och just nu känns det ändå som jag har lite flyt, inte helt borta i all den jobbiga litteraturen, men dock inte helt med heller...Efter att ha diskuterat med andra, igår och idag, verkar det ändå som jag har greppat en del. Det här ska nog gå! Just nu känns det ändå som så.

Av Tezz - 17 april 2008 15:13

Jajamen, nu har jag lagt ut några till auktioner på tradera. Hittade ju lite saker i förrådet efter rensningen förra helgen. För att ta en titt, få mer info, klicka här. Eller nöj dig med att titta på bilderna nedan.


 

Ovido - Quiz & Flashcards