Alla inlägg den 14 oktober 2008

Val

Av Tezz - 14 oktober 2008 18:03

Imorgon är det sista dagen att välja vilka kurser man ska läsa i vår. Idag valde jag, efter mycket om och men. Svårt att veta vad man ska välja, fanns inte så himla mycket att välja på, inte så mycket intressant i alla fall. Ska man välja det som låter roligast eller det som man kanske kommer ha mest nytta av och vad kommer man ha mest nytta av? Svårt... Till slut bestämde jag mig för en kombination. Första 15p bild (roligt), de andra 15p naturkunskap (kanske roligt, antagligen bra). Efter att jag äntligen bestämt mig så ska man ju logga in och välja. Gjorde precis som man ska, men det gick inte! Hittade inte kursen när jag tryckte på anmäl, ingen av kurserna jag tryckte på funkade. Vet inte hur länge jag höll på, gjorde hela tiden på samma sätt, precis som det stod. Höll på att bli helt galen! Att det är näst sista dagen innan anmälningen ska vara inne hjälpte ju inte direkt. Men så, till slut, så gick det! Puuh! Nu är det bara att hoppas på att man kommer in...

Ovido - Quiz & Flashcards