Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Tezz - 12 oktober 2008 19:07

Idag har jag varit ute i Tyresta nationalpark och promenerat med hela min familj. Händer inte så jätteofta att vi alla är samlade på en gång, men idag var det en sådan dag. Det var jättefint väder så det var riktigt skönt och mysigt att vara ute och promenera i skogen, tydligen tänkte många likadant, för det var verkligen jättemånga människor där ute. Däribland min morbror, min kusin och hennes mamma. Hade pratat om dem innan och sagt "tänk om vi träffar dem" eftersom de brukar vara där ute ibland. Och ja, så var det ju... Lustigt och roligt...


Några bilder från min dag:

Hästar i hagen...


Fikapaus, min syster och Ella


Min bror, Jacob och mamma


Henrik, pappa, mamma, Jacob och bror


Ella, syster och bror

Ovido - Quiz & Flashcards