Alla inlägg den 6 oktober 2008

...

Av Tezz - 6 oktober 2008 13:27

Bredbandsfixare är fortfarande i lägenheten och stökar. Jag hade verkligen tänkt ta tag i pluggandet idag, men det är väldigt svårt att koncentrera sig när man har människor som springer runt i lägenheten... Har gjort lite i a f, bättre än inget... Men borde ha gjort så mycket mer... Blir att sitta ikväll istället. =/ Hade hoppats på att slippa. Men, vad ska man göra?

Av Tezz - 6 oktober 2008 07:55

Sovmorgon idag, hade jag hoppats på. Men nej då. Svenska Bostäder ska installera bredband i lägenheten, i alla rum! Vad är meningen med att ha ett uttag i varje rum?! De flesta jag känner kör med trådlöst idag och gör man inte det redan idag och vill sitta i andra rum så är det väl bara att fixa?! Lite irriterad är jag just nu... Onödigt tycker jag att det är. En dosa vid ytterdörren hade gott och väl varit tillräckligt. Jaja, man bor i en hyresrätt, har inte så mycket att säga till om, så det är väl bara att gilla läget.

Ovido - Quiz & Flashcards