Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Tezz - 2 oktober 2008 15:33

...när man pratar i telefon? Många vill sitta och rita eller kluddra, jag gör det ibland, meninsglösa krumelurer på ett papper. Andra har svårt att sitta still, går fram och tillbaka, jag gör det ibland, när jag är hemma. Idag när jag satt på tunnelbanan var det en kille som absolut inte kunde stå still när han pratade i sin mobil. Större delen av min 30 minuters resa med tunnelbanan gick han fram och tillbaka, fram och tillbaka där han stod vid dörrarna. Fascinerande men otroligt stressande att se.

Av Tezz - 2 oktober 2008 15:25

Idag var jag tillbaka till skolan (universitet) igen. Kändes konstigt att vara där igen efter att ha varit ute på VFU. Inte för att det var så länge, bara 8 dagar, som jag var ute, men det känns mycket längre än så. Hade inga seminarium idag, skulle bara träffa min grupp för grupparbete. Det var kul att träffa dem igen, trivs bra i gruppen. Var där i ett par timmar innan jag åkte hem igen, det är fördelen med att vara på universitet och inte på VFU, blir inte så långa dagar... Och man har ofta sovmorgon! Skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards