Alla inlägg den 29 december 2007

Av Tezz - 29 december 2007 19:23

Har inte orkat skriva något på ett tag nu. Har haft så mycket annat för mig och varit för trött... Har jobbat... Hade nästan glömt hur trött man blir av det där jobbet... Det har gått bra att jobbat, det har inte varit kul, men det har varit nödvändigt.


Julen var helt ok. Firades på två olika ställen. Först hemma hos min syster med familj och på kvällen hemma hos C´s kusin. Den första mer traditionell med tomte och julmusik. Den andra utan tomte, med mer alkohol samt en hel del Cornelis Vreeswijk och lite annan skön musik strömmandes ur högtalarna. Det var trevligt både och. Framförallt är tyckte jag om att fira den med c. Förra året firade vi på olika håll med resp. familjer. Inte lika kul då. 


Igår efter jobbet gick jag, C, Orre, och Sofia på bio.  Såg guldkompassen. Helt ok film. Värd att se. Sedan åkte vi hem till oss och åt tacos, sedan kom Björn och David över och vi hade spel/öl-kväll. 

I veckan har vi spelat en hel del på vårt Wii. C fick ju guitar hero 3 i julklapp och jag fick Mario och Sonic at the olympics. Riktigt roliga spel!


Idag kom min syster med familj och min bror över. Vi fikade, åt mat, samt spelade Tv-spel (såklart)....


Ovido - Quiz & Flashcards