Alla inlägg den 1 december 2007

Av Tezz - 1 december 2007 11:25

äntligen helg! Men ledig? nej.... På måndag ska jag göra en uppgift med barnen på förskolan, och samtidigt bli filmad... Usch.... Har inte hunnit förbereda något, kom på först i torsdags vad jag kunde göra. Så nu måste jag samla lite material och planera hur jag ska lägga upp det hela... Men det kanske inte tar så lång tid trots allt, ska skjuta på det lite till....


Igår var jag hos min syster och hälsade på. min brorsa kom upp till helgen så vi hade en syskonkväll hemma hos henne. Kollade på idol på kvällen. Äntligen åkte Andreas ut!!! Både Amanda och Marie är bra, så spelar inte så stor roll vem som vinner (sorry Carro, men jag kan inte hålla med om att Amanda är så dålig).


I kväll blir det en lugn hemmakväll. Älsklingen är hemma  och bakis efter julfest igår, så det blir en lugn myskväll. Kanske ska kolla på någon film?



Ovido - Quiz & Flashcards