Alla inlägg den 17 december 2007

Av Tezz - 17 december 2007 22:18

Nu så sitter jag här igen... Kämpar med en text som ska lämnas in, i sista stund som alltid, varför? Har som vanligt haft massor tid på mig, men så sitter man här de sista dagarna. På onsdag ska den in. Jag har väl kommit relativt långt, men är långt ifrån nöjd.. Mycket kvar som måste läggas till och fixas. Jag är uttråkad, vill inte, är trött på att skriva en massa texter. Skriva och reflektera... bläh.. 


Den där underliga killen, Christian lyckades träffa på honom dagen efter. Han säljer tydligen julgranar på söder...


Helgen som var... I fredags var jag i skolan på förmiddagen, träffade melissa på eftermiddagen, då inhandlades de sista julklapparna! Skönt! Och jättekul att träffa Melissa igen. Ses inte så ofta nuförtiden när vi inte bor så nära varandra. Förut kändes det nästan som man bodde hos varandra, två hus ifrån, inte svårt att slinka över då... Saknar det...


På kvällen var det julfest med jobbet, posten. Kul att träffa lite gamla kollegor...  Uppträdande var det också.  Fick en puss på munnen av "Elvis" och min hand indragen innanför hans tröja... Hmmm... mindre trevligt... Men samtidigt lite roligt... 


På lördagen var jag och christian sega båda två. Blev en riktigt slappar-dag. Sov hela förmiddagen och stunder av eftermiddagen.


I söndags städade vi lite, jag kokade och griljerade julskinka. =) mums! Trots att jag var vegetarian för ett år sedan kunde jag då inte låta bli att smaka på julskinkan. Så gott... Någon gång så småningom i framtiden lovar jag att bli en god människa igen och sluta äta kött. Inte rätt tid för det nu bara....  

Ovido - Quiz & Flashcards