Alla inlägg den 17 november 2007

Av Tezz - 17 november 2007 07:55

Igår var jag som sagt barnvakt. Det första Ella lyckades göra efter att min syster gått var att spy ner mig och henne. Yiipii! Bara att torka av sig själv så gått det gick och byta hennes kläder. Annars var hon glad hela tiden, hon är så lättsam. Det är bara att sätta henne på golvet och så sitter hon där och pillrar på någon leksak... Och det är inte svårt att få henne att skratta heller.


Jag & Ella

 Jag och Ella


 Ella


Kl 2 gick vi och hämtade Jacob på dagis. Han blev jätteglad när han såg mig, sprang fram och kramade mig. Det är jobbigt nu när det är vinter, så mycket kläder man ska klä på. Men det gick bra, Jacob var samarbetsvillig =)


På kvällen var jag och Christian hemma och tittade på idol. Såg kanske halva, sen somnade jag i soffan. Det är så skönt att somna där, men otroligt jobbigt när man sen ska gå och lägga sig i sängen....





Ovido - Quiz & Flashcards