Alla inlägg den 1 november 2007

...

Av Tezz - 1 november 2007 22:56

Idag var jag i skolan några timmar på förmiddagen och efter det tog jag en liten tur på stan, men eftersom jag är en fattig student så blev det inte så mycket inhandlat, lite värmeljus och skrivarpapper, vilket jag hade tänkt köpa tidigare i veckan... Tog mig till träningen idag också!!! Känns riktigt bra. Imorgon är jag ledig, eller ja, egentligen inte, har en bok jag ska läsa till på tisdag, men jag behöver inte släpa mig iväg till skolan i alla fall. Sovmorgon är alltid skönt =)Tänkte passa på att besöka Anna och Gunnar som fick en liten flicka i lördags också. Ska bli jättekul att träffa dem, se lilla Isabella och deras nya lägenhet.Ska se till att ta mig till träningen imorgon också, konditionsträning då... Har inte varit på ett fredagspass tidigare. Jobbigt sägs det. Efteråt ska jag gå ut och ta några "afterkick-öl" med folk därifrån också. Kan bli kul.

Ovido - Quiz & Flashcards