Alla inlägg den 11 november 2007

Av Tezz - 11 november 2007 19:23

Det blev träning i fredags också! Är jättenöjd med att jag tog mig dit. Blev en del sparring, vilket är bra länge sen jag gjorde nu eftersom jag började med nybörjarna den här terminen. Det är så grymt kul! Det var ett jäkligt tufft pass, man fan vad nöjd man var efteråt. Resten av fredagen blev lugn och slapp, var hemma och kollade på tv. På lördagen kom Christians föräldrar över och åt lunch. Tagliatelle med pesto och kyckling, riktigt gott. Kvällen blev också lugn. Eftersom jag och chrsitian inte ses så mycket i veckorna längre och för att vi har haft fullt upp de senaste helgerna, så bestämde vi oss för att vara ensamna den här helgen och ha filmkväll. Idag tog vi en tur till Farsta C och träffade Orre och Sofia för att fika tillsammans. Efter att ha skiljts åt så gick jag och Christian på en shoppingtur, eller snarare jag, christian i släptåg. Inhandlade: Hårfärg, hårsnoddar, strumpor, ett par jeans och en t-shirt från Carlings. Och sist men inte minst en klänning från Indiska. Känner mig mycket nöjd. Jag har snålat väldigt med mina pengar den här hösten och inte unnat mig själv så mycket. Efter att ha sett över min ekonomi, så beslutade jag mig för att jag kunde kosta på mig lite. Var bra sugen på att köpa en boxningssäck också, men det får vänta. Måste kolla upp upphängningsmöjligheter här hemma först... Men hoppas på att kunna köpa en så småningom. Nu sitter jag och väntar på att håret ska torka, så att jag ser hur resultatet efter hårfärgningen blev...

Ovido - Quiz & Flashcards