Alla inlägg den 4 november 2007

Av Tezz - 4 november 2007 21:54

I fredags var jag och hälsade på Anna och familjen. De fick ju en dotter den 27/10, lilla Isabella. Som nog de flesta som känner mig vet, så tycker jag jättemycket om barn, så det var ju lite svårt att slita sig därifrån. Men jag hade i alla fall bestämt mig för att träna på kvällen så, så blev det. Konditionsträning, tufft men skönt!
Efter träning gick vi ut och åt lite thaimat och gick sedan vidare och tog några öl.

I lördags åkte jag och Christian på Science Fiction mässan. Intressant.... Mycket folk. Christian utökade sin Star Wars samling, jag köpte en kill bill "docka".

På kvällen hade vi fest. Blev singstar som vanligt...

Idag har jag varit otroligt seg och bara slappat hela dagen. Sov till halv 12, vet inte när jag gjorde det senast. skönt var det i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards