Alla inlägg den 12 november 2007

Av Tezz - 12 november 2007 19:21

Loggade precis in för att kolla om betyget för mitt förra kursmoment registrerats. Det hade det! Jag fick VG! Hittils har jag gått igenom min utbildning med vg i allt jag kan förutom i ett kursmoment och därav en kurs. Jag vill verkligen inte skryta. Gillar inte det. Men just nu kan jag inte rå för det. Är så himla nöjd! Har en förmåga att nedvärdera mig själv, nu får jag i alla fall aningen bättre självförtroende och framförallt en motivation till att fortsätta plugga!

Är så himla glad =)

Av Tezz - 12 november 2007 19:05

Fick för mig att måla i helgen, var bra länge sen nu. Har inte haft någon inspiration eller ork, har varit så mycket annat jag har haft att göra. Bilden är långt ifrån klar men lägger upp den i alla fall. Och så en bild på mig i mitt nyfärgade hår, efter önskemål =)

Ovido - Quiz & Flashcards