Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Tezz - 5 februari 2008 17:04

Jag fick vg i sista momentet på förra kursen också!!! Hela min inriktning (teknik för er som inte vet), 1 års studier, 40 poäng, eller om man ska se till den nya poängräkningen 60 poäng! Yiipppiiii!!!! I´m happy! Men det bästa är faktiskt inte betyget, även fast det nu kanske verkar så, det är så jäkla skönt att bara ha klarat av det! Självförtroendet vandrar uppåt några steg.
 
Hade tänkt träna idag. Har inte varit där på grymt länge, p g a sjukdomar och annat skit. Men då inte m-k ska träna idag, kommer jag faktiskt att banga. Jag måste ta tag i pluggandet. Ligger fortfarande lite efter från förra veckan. Och det går före. Den här kursen är tuffare än förra. Om jag skulle vara nöjd efter att "bara" ha klarat av förra, så kommer jag vara mycket, mycket nöjdare med att klara av det här. Alldeles för mycket att göra och lära in, på alldeles för kort tid. Puh!

Var på VFU (praktik) idag, skulle ha varit där i fredags. Men då var jag ju som sagt sjuk. Inte kul. Men den här dagen var desto bättre! Fettisdagen idag! Därför bjöds man på semlor när man var där. Mycket gott! Gillar semlor. Gillar nog allt onyttigt iofs. Men, men... Man måste unna sig. Och som vampireslave sa i ett av sina inlägg: "det går alltid att förtränga att man ätit en bulle".

Ovido - Quiz & Flashcards