Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Tezz - 4 februari 2008 18:15

Jag är frisk! Äntligen! Skönt! Idag kände jag att jag kunde helt fokusera på det som sades och gjordes i skolan! Hade ett seminarium och en föreläsningen idag. Föreläsningen handlade om mobbning. Och föreläsaren var väldigt lättsam att lyssna på. Intressant ämne och bra föreläsare gör otroligt mycket! Tack vare väldigt intensivt pluggande i helgen har jag också kommit i lite bättre fas med läsningen. Har massor att läsa, mycket att göra, men det går nog att få ihop. Alla verkar mer eller mindre stressade över allt som ska göras nu...


Idag är det dessutom min och C´s dag! 2 år tillsammans firas idag typ... Båda hade dock lyckats glömma bort det, tills jag kom på det idag! Har haft för mycket i huvudet senaste tiden tror jag, inte fullständig koll.. Vet inte riktigt vad vi ska göra nu. Hade tänkt äta köttfärsås till middag, billigt, inte så jättekul. Nu känns det inte så lockande längre... Måste fixa till nått bättre. Eller så får firandet skjutas på, tills imorgon eller nått, vad vet jag...


Tack älskling för två underbara år!

Ovido - Quiz & Flashcards