Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Tezz - 27 maj 2007 21:17

Bra väder och sitta inne och plugga, går inte ihop, särskilt inte då det är helg. Igår tog jag därför böckerna, samt lite matsäck med mig ner till den badbrygga som bara ligger några minuter bort. Idag bestämde jag mig för att göra samma sak. När jag suttit där i några timmar och under den tiden hunnit bli ganska varm, bestämde jag mig! Dags för årets första dopp, så sagt och gjort! Kan inte säga att det var varmt, men dock ganska skönt. Jag kan knappast bo bättre än vad jag gör nu! Särskilt inte då det är sommar!

Efter att ha pluggat på förmiddagen tog jag och Christian en promenad till Farsta C, där vi också mötte upp Madde och Tobbe. Där inhandlades en klänning och ett par skor, samt bingo lotter till kvällen! M & T kom senare över till oss för att äta pizza och spela bingo lotto. Jajamen! Jag är fattig, behöver pengar. Men några pengar, eller någon bil blev det ju inte! Surt.
 

Ovido - Quiz & Flashcards