Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Tezz - 9 maj 2007 17:06

Jag är dålig på att uppdatera här har jag märkt. Har väl bättre saker för mig, antar jag... Skönt dock att skriva av sig ibland. Ointressa saker som inte har någon betydelse för någon. Det är bara för skrivandets skull. 
I helgen hade vi fest här, vi var inte så många, men det var jäkligt trevligt, enligt min bedömning. En ganksa spontan fest, inte planerad långt i förväg. Det brukar bli trevligast då, inga höga förväntningar som man har byggt upp. Det blir som det blir, och då blir det som bäst. Singstar var givet. Det var länge sen det var fest hemma hos mig utan det. Svårt att slita sig. Även fast man sjunger hemskt dåligt så är man där...  
Har praktik hela veckan. En massa galna men roliga barn! Jag känner fortfarande att jag valt rätt utbildning! Har inte låtit mig påverkas av personalens känslor över sitt arbete,  det är förskolan jag vill vara på, inte skolan. 
Nu ska jag nog gå och sätta mig ett tag på min moitionscykel, den kom till användning igår igen, första gången månader! Nu jävlar ska jag sätta igång igen!

Ovido - Quiz & Flashcards