Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Tezz - 21 maj 2007 16:28

Idag var jag tillbaka till skolan igen. Förra veckan var sista veckan ute på praktik. Kändes skymt att vara tillbaka. Har inte varit där på ca 1 månad. Vi dsikuterade en av de uppgifterna vi hade under våran praktik, hur lokalerna var organiserade, seadn tittade v på film. Segt och tråkigt, inte särskilt givande kändes det som.

Efter ett besök i skolan åkte jag in till Söder och besökte Christian på hans arbete, posten. Själv ska man tillbaka dit om 3 veckor. Usch och blä. Jag vill verkligen inte! Träffade en gammal arbetskamrat på vägen, läget enligt honom är i alla fall att det är bättre på kontoret, de har anställt mer folk och i alla fall en av de gamla teamledarna har slutat. Sommarplaneringen verkar tydligen också vara bättre. Det är bara att hålla tummarna och hoppas att det stämmer. Ska göra ett besök där på fredag tänkte jag, se om min semesteransökan blivit beviljad samt söka en extra dag ledig i sommar. Idag hyrde jag nämligen en bil! I sommar ska jag och Christian ta denna bil och åka ner till hans föräldrars sommarställe i Småland, Virserum näramare bestämt.  Se upp för en blå/orange statoilbil i augusti!

Ovido - Quiz & Flashcards