Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Tezz - 29 januari 2010 21:10

... är nu avklarad. Puh! Underbara, men ibland väldigt trotsiga 3-åringar som jag arbetar med. Mina gränser testas... Men det är som det ska vara och det känns bra!


Är helt slut nu. N valde att åka in till stan och träffa några kompisar ikväll. Jag valde att stanna hemma i soffan med ett glas rött vin och lite godis. Skönt att bara ta det lugnt och njuta av den första helt lediga helgen på väldigt lång tid. Inget plugg som hänger över som jag måste ta tag i! C-uppsatsen är inskickad för bedömning och allt annat i utbildningen är klart och godkänt. Känns väldigt konstigt.. Ett nytt liv har nu börjat. Det här är sista månaden som jag behöver leva riktigt snålt. Om en månad kommer jag att ha det dubbla att leva på mot vad jag har haft de senaste tre åren. Känns så jäkla skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards