Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Tezz - 12 januari 2010 17:52

Opponeringen avklarad. Var som jag trodde att en hel del behövs fixas med. Hoppades att det inte skulle vara så mycket, även fast jag innerst inne nog visste att det var det. Vill bara vara helt fri från allt pluggande nu. Så trött på det. C-uppsatsen vill jag bara spy på just nu. Blir bara trött av att kolla på den. Därför känns det jävligt jobbigt att ta tag i det här som behövs fixas, inte alls någon lust. Men, men, det är bara att bita ihop och göra det. Har dessutom den där efterhängande examinationen att skriva. Är dum som inte har orkat ta tag i den tidigare. Får skylla mig själv. Idag tänker jag dock inte göra nått. Ikväll ska jag vara ledig. Satt uppe och pluggade till halv 4 i natt och har inte fått många timmars sömn.


Är trots allt glad att ha opponeringen avklarad. =) 

Ovido - Quiz & Flashcards