Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Tezz - 5 juni 2009 10:28

Är hos min syster nu och ska städa. I vanliga fall brukar det vara fint väder just de här dagarna då man måste vara inne och fixa, idag är det i alla fall regnigt. Så nu känns det inte lika jobbigt. Ska sätta på lite bra musik, sen kan jag gå runt i min egna lilla värld och fixa och dona. Det är inte särskilt kul att städa, men ibland kan det faktiskt vara ganska avkopplande.


Imorgon bär det av till Bålsta. Ska hjälpa Niklas syster att flytta saker.

På måndag är det dags att jobba igen. Posten som vanligt. Blev uppringd idag av min kontaktperson på min vfu-skola och b lev erbjuden ett jobb på en förskola i sommar. Hade varit jättekul och lärorikt, men nu har jag ju redan ett jobb, så det blev att tacka nej. Kul att de frågade i alla fall, måste ju betyda att man inte är helt värdelös med barnen! om de inte bara är jäkligt desperata...  =)

Ovido - Quiz & Flashcards