Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Tezz - 2 juni 2009 14:21

Har precis varit ute en sväng i spåret, trotsade regnet och tog mig ut. Nu finns inga ursäkter, förutom möjligtvis hagel och åska... Jag måste komma i form tills stadsloppet. Men det känns trots allt som om man är på god väg. Jag ska banne mig klara det! 

Av Tezz - 2 juni 2009 11:44

I höst är det min sista termin på min utbildning. Då är det dags att skriva c-uppsats. Just nu har jag verkligen ingen lust med det, vet inte vad jag ska skriva om. På måndag ska man ha valt vilken institution man vill tillhöra och så ska man gärna ha en aning om vad arbetet ska handla om... usch. vill inte ens tänka på det där nu. Men jag är i alla fall glad att de återigen har beslutat att man får skriva två och två. har varit lite fram och tillbaka om det där. Ett långt tag verkade det som om man var tvungen att skriva själv. Hur de nu skulle få ihop det... innan var det bara i vissa fall man fick skriva själv, för det var redan då svårt att få ihop handledare... hur skulle det ha gått nu? Nå väl. Jag är glad, jag har Anna att skriva med och det kommer nog bli hur bra som helst!

Ovido - Quiz & Flashcards