Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Tezz - 31 maj 2009 20:22

Så skönt att det äntligen blivit sommar! Trisst att jag inte har lyckats hålla min planering och vara klar med alla skoluppgifter... Men det går ingen nöd på mig. Jag är trots allt en bra bit på väg och sista inlämningsdagen är trots allt först på fredag, även fast jag verkligen hoppas på att bli klar imorgon för att kunna ta lov sen... Jaja, vi får se hur det går..


Sprang vårruset i onsdags. Gick bättre än vad jag hade hoppats på. sprang på 31-32 min. Inte jättebra tid. Men jag är riktigt nöjd. Är ju inte särskilt tränad och jag var inte helt slut när jag kom i mål heller. Så i fredags fixade jag en anmälan till trosa stadslopp. 8,9km... Borde klara, men nu får jag banne mig ligga i med träningen för det är bara en månad kvar. Funderar på om man ska ta en sväng i spåret nu... inte lika varmt ute längre, så nu kanske man ska orka? ut och gå ska jag i alla fall. =) 

Ovido - Quiz & Flashcards