Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Tezz - 3 maj 2009 14:22

Återigen är jag ute i sista stund med pluggandet. Vet att jag hinner, så det är ingen fara, men det blir så intensivt.

Tills imorgon ska en bok på 170 sidor vara läst och reflekterad. Började läsa igår, 100 sidor kvar idag. Tills på tisdag ska jag ha gjort en fysikalisk undersöking + skrivit ca 2 sidor om. Kom på igår vad det skulle vara för undersökning.  Jag ska undersöka om/hur temperaturen i kaffet påverkas då man rör om i kaffekoppen. Blir det svalare fortare och vad beror det på? Igår tog jag därför en tur till Clas Ohlson och inhsandlade termometrar. 

Väl där hittade jag lite andra prylar som inhandlades. En mus till min dator, samt en stegräknare. Ytterligare en pusch till att ut och röra på sig. Hade tänkt använda den igår, men icke. När jag kom hem så visades det att den inte funkade. Blir att ta en tur tillbaka till Clas Ohlson för att byta. Irriterande! 

Av Tezz - 3 maj 2009 14:20

...firades i Rålambshovsparken, med klasskompisar och diverse människor...


 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards