Alla inlägg den 10 november 2009

Av Tezz - 10 november 2009 22:34

Fick igår reda på att jag klarade den senaste examinationen jag skrev. Skönt! Nu har jag bara en examination att skriva till en 7,5 hp kurs, samt c-uppsatsen! Just nu känns det dock inte som så "bara". Känns ganska tungt faktiskt. Fick reda på en vecka in i påbörjandet av c-uppsatsen att hon jag skulle skriva med inte pallade det nu... så jag ska nu skriva själv. Jobbigt på ett sätt, skönt på ett annat. Skönt att kunna lägga upp det precis så som jag själv vill, jobbigt att inte ha ngn att dela ansvaret med... Men det ska väl gå, hoppas jag. Som det verkar just nu verkar jag iaf ligga på samma nivå, ha kommit lika långt som många andra... Känns iaf lite skönt att tänka så...

Är bara så sjukt skoltrött nu, känner mig helt slut... 

Jag får försöka se ljusglimtarna i höst/vintermörkret och se det positiva som händer. Jag har nu trots allt ett jobb att se fram emot. Kommer snart att ha en bra inkomst. Kommer äntligen kunna skaffa en bil. Har stugan i Hälsingland att åka upp till... Jag har min familj, vänner och en underbar pojkvän. 


Nå väl, det ska ordna sig. Även fast det känns tungt just nu....

Ovido - Quiz & Flashcards