Alla inlägg under januari 2009

Av Tezz - 16 januari 2009 15:05

Äntligen är den här kursen över! Idag lämnade jag in mina två examinationsuppgifter. Bra blev de nog inte, men jag hade i alla fall något att lämna in. Detta ska firas ikväll då det blir utgång, med ett gäng diverse personer, de flesta från klassen. Men det är inte bara det som ska firas. Imorgon är det nämligen min födelsedag! Kul att fylla år, men det är ju inte så att man ser fram emot födelsedagarna längre som man gjorde när man var liten...

Av Tezz - 6 januari 2009 21:43

Jajamen! Nu är jag tillbaka igen! Tiden går fort, mycket händer. Det är redan 2009, ojojoj... 

Har juluppehåll från skolan den här veckan ut. Jobbar, samtidigt som jag försöker få ihop en tenta som jag har halkat efter med.  Hoppas på att hinna klart den här veckan med den. Nästa vecka är det dags att börja skriva på en ny, vilken jag egentligen med optimal framförhållning borde sitta och skriva på nu.. men, men. Har insett att man jobbar bäst under stress och press, så det är lika bra att ta det lugnt och vänta med skrivandet tills man verkligen måste. Det ordnar sig alltid. 


Håller på att leta lägenhet. Verkar knappt på den fronten just nu. Hoppas det dyker upp lite fler efter all julledighet. Om någon har ett tips, så är det bara att säga till. Jag och två katter söker någonstans att bo i Stockholmsområdet.  






Ovido - Quiz & Flashcards