Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Tezz - 30 januari 2009 17:50

Och så fick man lite feber också.. 38,5... Har legat i sängen och slappat hela dagen, sovit så mycket jag kunnat. Segt! Imorgon ska jag banne mig vara frisk! Det har jag bestämt, så det så! 

Av Tezz - 30 januari 2009 10:58

Igår åkte jag ner till Vagnhärad. Ska vara här över helgen. Skönt att bara att slappa och ta det lugnt! Men, inatt började jag må dåligt, ont i magen och var tvungen att kräkas ett par gånger. Magsjuka? Inte kul! Hade jättesvårt att sova, slumrade till, vaknade, kunde inte somna om, slumrade, vaknade... Så höll det på till 4 någon gång tror jag. Nu har jag dock sovit större delen av förmiddagen, och mår betydligt bättre! Lite matt och seg. Ingen feber eller så. Det ska nog ordna upp sig! Men jag är i alla fall på rätt ställe om jag skulle bli sjuk, hos föräldrar som tar hand om en. =)

Av Tezz - 30 januari 2009 10:55

Det blev en fishbowl till slut! Länge har den suktat oss när vi har varit ute, men det har aldrig blivit av. Men så i onsdags så tog vi tag i det och beställde en! Det måste ju provas! 4 liters drink. Vet inte riktigt vad som var i, men ganska god var den.


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards