Alla inlägg under november 2008

Av Tezz - 5 november 2008 12:03

Kan inte säga att jag har varit allt för insatt i allt som har hänt i valet i USA. Men lite har jag hängt med, läst på, de sista dagarna. Och igår höll jag tummarna för Obama! Och bra gick det ju! Kan ju inte helt hålla med i allt han säger/tycker, men så är det ju alltid. Ingen kan vara helt perfekt, ingen person, inget parti, så är det bara. Jag är för abort, jag är för homoäktenskap. Vilket även Obama är, dock ej McCain. Många andra frågor vinner självklart Obama också på... Idag är en historisk dag. 

Av Tezz - 5 november 2008 11:53

Har återigen blivit dålig på att uppdatera här. Nu har det dock inte hänt så mycket, så vad ska man skriva?


Jag är fortfarande förkyld. Börjar bli riktigt segt nu. Vill ha tillbaka min energi! Vill ut och röra på mig, inte sitta inne och häcka. Men jag orkar inte.


Den här veckan är en lugn vecka, var i skolan i 2 1/2 timme i måndags, nu är jag "ledig" till på fredag, då jag ska vara i skolan i 3 timmar.... Inte särskilt jobbigt med andra ord. Dock har jag ju som vanligt en hel del att läsa, en hel del som jag inte orkar ta tag i. Så i går var jag bara ledig. Skönt, men nu börjar stressen komma att jag måste hinna läsa det jag ska. Men, det är ju som alltid, och alltid så brukar det ju ordna sig.


Har ännu inte fått mitt betyg från matte-kursen. Ska bli spännande att se vad det blir. Nytt betygssystem nu ju. F-A. E är godkänt.. Skulle ha hört om jag var underkänd. så det är jag ju inte i alla fall. Det är ju huvudsaken och det känns väldigt skönt! 


Som sagt. Har inte så mycket att förtälja just nu, så det blir ju det vanliga, tjatet om skolan... Men, men. Nu vet ni att jag fortfarande lever i alla fall =) 

Ovido - Quiz & Flashcards