Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Äntligen helg!

Av Tezz - 14 november 2008 14:23

Den här veckan har jag haft VFU. Jättekul att få träffa alla underbara barn igen! Dock har jag varit helt slut hela veckan. Ingen energi alls, förräns på kvällarna då jag kommit in i en andra andning och istället haft svårt att gå och lägga mig. Har gått och lagt mig kring halv 1-1 varje natt den senaste veckan, sen upp tidigt på morgonen... Igår var jag så trött när jag kom hem, så att jag somnade direkt efter jag ätit middag och sov sen i några timmar... Idag hade jag sovmorgon som tur var, men är ändå helt slut. Barnen i skolan har haft hur mycket energi som helst har det verkat som... Hua!

Nu är det riktigt skönt med helg! Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon kväll är det fest/utgång som gäller! 

 
 
vampireslave

vampireslave

24 december 2008 16:31

God Jul! massa kramar!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
josefin

josefin

25 december 2008 11:19

thereseeeeeeee :) inte visste jag att du hade en blogg din lilla fuling. vi måste ta en öl eller fler efter nyår någon gång, då får vi samla ihop gänget. jag skickade sms till john men han svara inte, får ringa sen.. hade bra. kram

http://asgrymmajossan.blogg.se

 
Ingen bild

jossan

30 december 2008 09:10

haha, där ser man vad man inte vet. men vi ses iallafall den 9 onde :-) du skulle väl med då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezz - 15 juni 2010 16:20

Bloggen är mer eller mindre nedlagd.. orkar inte skriva, har inte så mycket att skriva om. Gör dock en liten uppdatering av mitt liv nu. Kanske kommer det något mer inlägg någon mer gång, senare, vem vet...   Har nu jobbat som förskollärare i någ...

Av Tezz - 9 april 2010 13:56

Påsken tillbringades uppe i Hälsingland, lördagen och söndagen tillbringades i skidbacken i Hassela. För mig var det första gången som jag åkte utför. Klantig som jag är, så lyckades jag ju ramla i liften innan den kommit upp till toppen och den enda...

fix

Av Tezz - 20 mars 2010 17:45


N är inne i stan med en kompis. Jag var hemma själv och hade långtråkigt. Satte på lite musik, som råkade bli Alice in Chains. Kom då att tänka på den målning som Niklas gjorde då vi gick en bildkurs under lärarutbildningen föreställande Alice in Cha...

Av Tezz - 4 mars 2010 20:48

Snart är även den här arbetsveckan slut. Dagarna tickar på som aldrig förr! Känns som om arbetsveckan i princip består av två dagar, måndag sen fredag. När man har roligt så går tiden fort... Eller nått. Jag har roligt på jobbet visst, men det är ant...

Av Tezz - 2 mars 2010 18:07

Jag har kontrollerat flera gånger, läst flera gånger, jag kan bara konstatera att det är sant, betyget på uppsatsen har inte ändrats, samma bokstav står kvar! Underbart! Nu kan jag äntligen skicka in papperna för ansökan om examen! För ca ett år...

Ovido - Quiz & Flashcards