Alla inlägg den 17 september 2007

Av Tezz - 17 september 2007 20:45

Fredags: Vi åkte till Tumba och hämtade ett Ishockeyspel. Sedan kom Anna och Tjorven på besök. Tjorven är Annas hund, en engelsk bulldog. Så himla söt! Och rolig! Hon har de konstigaste ljuden för sig. Små konstiga grymtningar och snarkningar... Lördags: Ishockeyspelande! Grymt kul! Har inte spelat på flera år. Pucken saknades dock, men Christan fixde en genom ett par pins och lite tejp. Gick alldeles utmärkt. I veckan köpte jag super game boy också, en "adapter" till super nintendo så att man kan spela game boy spel på den. Det blev en hel del sådant spelade också. På kvällen åkte vi hem till Michalea och åt god mat, tacos och spelade på hennes nintendo wii. Första gången jag provade det. Så jävla kul!Söndags: Forfarande helt såld på nintendo wii, beslutade mig/oss därför för att köpa ett eget. =)Var på besök hemma hos Melissa och Hadi i Södertälje också. De bjöd på supergod lunch och trevligt sällskap. Åkte sedan hem och spelade ännu mer. Nu på vårat eget Nintendo wii =)Försökte plugga och förbereda mig på redovisning inför idag. Det gick inte allas särskilt bra. Totalt omotiverad och trött ledde det till att jag somnade med paprena i handen i soffan. Vaknade försökte fortsätta, men somande igen, så höll det på ett tag tills jag insåg att det var kört och gick och la mig i sängen istället. Idag: Redovsning... Usch! Var inte alls så förberedd jag behövde vara, men med tanke på det, så gick det väl hyfsat. Inte värre än förväntat i alla fall. Nu är det avklarat i alla fall. =)

Ovido - Quiz & Flashcards