Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Tezz - 30 mars 2007 07:32

Fick godkänt på min tenta! Skönt! Under det här momentet av kursen kommer vi också ha lite bild! Jättekul. Har alltid varit mitt favoritämne. Hade första lektionen bild idag. Jobbade med att få fram former, samt perspektiv. På eftermiddagen gick vi ut för att måla akvarell. Det var evgheter sen jag målade med det. Det var kul när man gick på högstadiet, men under gymnasietiden började jag föredra att teckna med blyerts eller måla med akryl. Jag föredrar fortfarande det. Har inte tålamodet med akvarell. Det var dock kul att få göra det igår. Men mot slutet var jag ganska trött på det också... Var och provade ut ett par glasögon idag också. Christian var med och hjälpte. Hade inte klarat det själv, svårt att hitta några man passar i. Imorgon ska jag tillbaka för att få nya linser och då antagligen köpa glasögonen. Mycket pengar..., 4000 kommer försvinna, 3000 på glasögon, 1000 på linser.... Ingen kul utgift, men nödvändig.

Ovido - Quiz & Flashcards